תפיסת הייעוץ
ייעוץ שיווקי עסקי – התפיסה לפיה אני מתנהל נובעת מניסיון עשיר, ממאות הצלחות וגם מכמה כשלונות. למדתי כי יש להביט בעסק כמכלול וכך אני עושה עם לקוחותיי. בשונה מיועצים, מוכשרים וראויים, העוסקים רק בהיבט אחד של העסק (כגון מכירות, כספים, קידום בגוגל או כל היבט חשוב אחר) התפקיד שלי הוא לסייע ללקוח לגבש אסטרטגיה כוללת ובהתאם לה למקם את פעילות השיווק ואת שאר פעילויותיו העסקיות. אני רואה את השיווק כליבה של העסק מתוך היותו החוט המקשר בין לקוחותיו, מוצריו והכנסותיו.
הלקוח ואני – רוב לקוחותיי יודעים המון על העסק, על הלקוחות ועל תחום העיסוק שלהם. יותר מכפי שאני אדע אי פעם. לכן אני רואה בלקוח שותף מלא לתהליך הייעוץ. הידע, האינטואיציה, הרעיונות והמחשבות של שנינו מזינים אלו את אלו ומביאים לפריצות דרך.
גבולות הייעוץ - כיועץ עצמאי אני רואה את תפקידי בתור המנהל של צומת מרכזית שאליה מגיע העסק. המטרה שלי היא להבין את הסיטואציה של העסק ואת מטרותיו ולתכנן יחד איתו אסטרטגיה ותכנית עבודה שיכוונו אותו אל הדרכים שאליהן עליו להמשיך. אני מציע לכל עסק להמשיך ללוות אותו באותן דרכים אבל ברור לי שחלק גדול מהתמיכה והפתרונות שיידרשו לו יסופקו ע"י גורמים נוספים – מעצבים, קופירייטרים, וגורמים רבים נוספים (פירוט בהמשך). כדי שכל אותם גורמים ינגנו את אותה מנגינה אני מסייע ללקוח לנצח על כולם ולהוביל אותם באותו כיוון.
ספקים - כאמור, אינני יודע את רוב הדברים שיש לדעת כדי לסייע לעסק להצליח במו ידיי. לשם כך אני נעזר בספקים שכל אחד בתחומו מוכשר ממני ומנוסה ממני. קופירייטרים, מעצבים גרפיים, בוני אתרים, מקדמים בגוגל, מומחי שיווק בפייסבוק, צלמים, יועצי מכירות, מאמנים עסקיים. המכנים המשותפים לכל הספקים שאני מפנה אליהם הם הגישה המקצועית, השירותיות וההבנה שעבודתם היא חלק ממכלול המתחיל באסטרטגיה של העסק ומסתיים בשורה התחתונה של תוצאותיו העסקיות.
יועצים שותפים - בתהליכי ייעוץ מורכבים וגדולים, בלוחות זמנים צפופים ו/או בתחומים הדורשים מומחיות ספציפית אני מסתייע בתהליך ביועצים נוספים. ריכוז העבודה וניהולה מול הלקוח ומול היועצים הנוספים מתבצעים על ידי. כך מקבל הלקוח, תחת השירות האישי שלי, מעטפת ייעוצית הקיימת בחברת ייעוץ גדולה.