רוב העסקים הקטנים הפונים לייעוץ עושים זאת באחד מהמצבים הבאים:
עסק חדש שהחל להתנהל ללא ייעוץ, נתקל בקשיים המאפיינים עסק חדש והחליט תוך מספר שבועות או חודשים להסתייע ביועץ עסקי ו/או שיווקי.
עסק המתנהל כבר שנה או שנתיים, זכה להצלחה ראשונית מסויימת אך עדיין רחוק מלמצות את הפוטנציאל שלו ולממש את מטרותיו הראשוניות.
עסק הקיים מספר שנים שאינו ממצה את הפוטנציאל העסקי שלו ושבעליו ניסה מספר שיטות לקדם אותו, התייעץ, השקיע במספר תחומים אך עדיין לא מצליח וחש תחושת החמצה.
עסק הקיים מספר שנים, הגיע להצלחה רבה בפורמט הקיים שבו הוא פועל, נתקל ב'תקרת זכוכית' ומחפש את הדרך לשבור אותה ולפרוץ הלאה.
עסק מצליח ויציב אשר נקלע לקושי כולל או נקודתי בעקבות שינוי חיצוני או פנימי ומעוניין להתייעץ כיצד להתגבר על אותו קושי.
אני מכיר היטב את כל המצבים האלה, התנסיתי בייעוץ לעסקים רבים בכל אחד מהם ויש לי כלים מגוונים לסייע לעסקים אלה הפונים אליי.